Art urbà al pati!

Aquest trimestre, els alumnes de 6è, a Plàstica, estem fent el projecte de l’Art Urbà, on una artista professional ens ensenya les diferents tècniques, artistes i curiositats sobre l’art urbà. Per exemple, no tot es tracta de pintar amb graffiti sinó també es pot fer amb pinzell i pintura, rajoles i, fins i tot, amb llaunes.
L’escola cada any pinta amb graffiti diferents patis de l’escola. Com que la pintura no aguanta per sempre, anem renovant les parets de ferro i apliquem un disseny més innovador. Aquest curs, el pati escollit per fer la nostra creació, ha estat el pati del mig. Els nens i nenes de 6è, dos cops per setmana hem estat pintant les parets i ens està quedant d’allò millor. I sobretot hi posarem una paraula molt important gravada “DIVERSITAT”.