Aprenent a fer entrevistes!

Aquest curs, l’alumnat de 6è. ens estem encarregant d’organitzar  l’estructura de la revista de l’escola. Per grups, vam començar fent una pluja d’idees sobre les diferents seccions que volíem i l’ordre com volíem posar cadascuna d’elles. Gràcies a l’ajuda d’uns pares de l’escola, fa uns dies va venir a l’escola el periodista Toni Armengol. Ens va ensenyar com fer una entrevista i què hem de tenir present quan volem preguntar a algú.

La setmana passada vam poder visitar la redacció del diari ARA. En arribar, una fotògrafa ens va fer una foto de grup. A continuació, una periodista ens va mostrar els diferents llocs de la redacció, com organitzen la informació a partir de les diverses seccions com ara: política, societat, internacional, esports i cultura… I ens va parlar dels diferents corresponsals que hi ha arreu del món!

Finalment, ens va ensenyar com digitalitzaven les notícies i abans de marxar ens van entregar la portada del diari amb la foto de grup que ens van fer en arribar!

Ha estat molt interessant poder conèixer tan de prop a diferents periodistes, fer-los preguntes i veure en primera persona la redacció d’un diari!

Aquí teniu l’enllaç a les FOTOS.