ALIMENTACIÓ SOSTENIBLE I HÀBITS SALUDABLES A 3R

Els alumnes de tercer hem començat a treballar el projecte  “alimentació sostenible i hàbits saludables”. Hem pogut gaudir d’una xerrada informativa a càrrec de l’Òscar, que ha vingut com a representant de la FAADA (Fundació per l’Assessorament i Acció en Defensa dels Animals) i hem après que l’alimentació, per tal que sigui realment sostenible, ha de ser-ho per tothom: per nosaltres, pels animals i també per la natura. Si és sostenible tots hi guanyem!

A banda, hem parlat de fruites, verdures, cereals i maneres diferents per obtenir les proteïnes que el nostre cos necessita.

Paral.lelament, estem treballant a classe a través d’uns vídeos on els alumnes han de fer-se preguntes i trobar les respostes per després crear el joc-concurs més sostenible de tots!!!

Estem gaudint i aprenent molt!!!