Accions a l’esport que van canviar el món

Normalment quan parlem d’esport parlem de divertir-nos, de rendiment, de rècords, de suar però l’esport és -ha estat i esperem que continuï sent-ho – molt més que això i determinades accions que es van dur a terme en un context esportiu han passat a la història com moments d’impasse  en l’evolució de la humanitat (i no precisament pel fet esportiu). Penseu sinó en el Jesse Owen a les olimpíades de Berlin l’any 1936 o en el puny en alt del black power a les olimpíades de Mèxic de 1968.

Ahir, el Txus Blanco (pare de l’escola) va fer un recorregut històric pel món de l’esport pels alumnes de cinquè (dilluns ho va fer pels de sisè) començant pels orígens de la nostra cultura, la Grècia clàssica, i fent aturades per diferents moments històrics on el món de l’esport va posar el seu granet de sorra per millorar el món en el que actualment vivim.

Des d’aquí volem agrair la seva disponibilitat per col·laborar amb l’escola.