4t al Congrés de Ciència

Com en anys anterior, els grups de 4t participen aquest curs al 6è Congrés de Ciència, un projecte d’investigació que promou el Consorci d’Educació de Barcelona i en el qual diverses escoles de Barcelona desenvolupen els seus propis projectes sobre un tema comú, que aquest curs és “La química a la teva vida”.

Al llarg d’aquest tercer trimestre els nostres grups de 4t han anat desenvolupant un projecte de recerca sobre el tema “D’on sorgeixen els colors?”. El proper dijous 23, aniran a l’Espai Endesa per fer la presentació del seu projecte, juntament amb altres escoles. Podreu seguir aquestes presentacions en streaming (vídeo emès en temps real) a través d’aquest enllaç.

Seguirem informant!!