UN VIATGE AL PASSAT!

Els nens i nenes de cicle superior han estat estudiant les diferents etapes de la història.

Els alumnes van fer recerca de les etapes, seguidament van fer una exposició oral mitjançant el G-suite per posar en comú amb la resta de la classe les idees més importants de les etapes que havien treballat.

Tot seguit, per tenir clar la cronologia van utilitzar el programa Time toast i van realitzar una línia del temps des de la prehistòria fins a l’edat contemporània.

Després,  a plàstica cada nen ha escollit quin estri, eina o objecte de cada etapa volia reproduir amb diferents tècniques.

Com a cloenda de la Unitat Didàctica Integrada , a l’aula polivalent de l’escola, els nens i nenes han creat un museu d’història obert per a tota l’escola amb visites guiades en les quals els nens fan d’educadors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *