TEATRE EN ANGLÈS CM

El passat dimecres 23 de gener els/les alumnes de Cicle Mitjà vam anar a veure una obra de teatre en anglès a l’Hospitalet de Llobregat.

Segur que coneixeu l’obra, ja que és un conte tradicional que segurament l’heu llegit de petits, el Robin Hood. Tot i que molts de nosaltres ja coneixíem la història, en aquesta actuació van sortir uns personatges molt especials i van interpretar unes cançons molt divertides.

A més, els actors de l’obra van demanar l’ajuda del públic moltes vegades per interpretar algunes escenes. Sabeu què? Vam tenir la sort que van sortir dos alumnes de la nostra escola, el Genís i el Pau de quart. Van ser uns moments molt divertits!!!!

Aquesta activitat ens ha agradat molt i, a més, hem gaudit aprenent algunes expressions en anglès!