Com hem començat a estudiar el cos humà i els diferents aparells que el formen, el passat 13 de febrer vam anar d’excursió a l’exposició permanent de “HUMAN BODIES” que es troba a Barcelona.
Es una exposició molt interessant on es pot veure com es el cos humà per dins i per què serveix cada part abans de néixer fins i tot! El que ens va cridar més l’atenció es que tot el que veiem era de veritat. Tots els cossos, aparells i parts del cos que es veien eren de persones de debò. D’aquesta manera, tot i al principi ser força impactant, ens va ser molt útil per entendre com es per dins el nostre cos i per a què serveix cadascuna de les parts i aparells que el formen.

Durant l’exposició, ens van donar un audioguia que ens anava explicant moltes coses sobre tot el que hi podíem anar veient en les 8 sales que hi havia. Va ser molt interessant i vam poder observar i aprendre moltes coses de forma molt visual.
Després de veure l’exposició, vam anar a dinar al parc de Joan Miró i després vam tornar cap a l’escola.


