SOM-HI, A FER AMBIENTS !!!

Aquest mes de gener, amb el fred de l’hivern han tornat els Ambients d’aprenentatge dels més petits de l’escola. Uns espais amb unes situacions que tant els BOMBERS, infants d’I3, com les BICICLETES_I4 i les PAPALLONES els nens i nenes d’I5, gaudeixen d’allò més.

Amb aquestes propostes mirem que els nens i nenes visquin situacions d’aprenentatge entre iguals tan potents com sigui possible, ja que la mirada que pot posar un infant davant de la proposta d’un altre infant, té un força brutal.

Els alumnes d’educació infantil en aquesta ocasió estan desplegant i esprement tant com poden la seva capacitat artística, el potencial de la manipulació i experimentació, els sabers que desperta i expandeix el joc simbòlic i les construccions i cuidant el vessant més emocional amb un espai de llums i ombres en el que troben un ambient de calma, equilibri i inspiració.