Jornades d’atletisme amb 6è

El dilluns 1 d’abril la classe de 6è de Primària vam anar a la Pista d’Atletisme de Cornellà de Llobregat amb les escoles de Molins de Rei del mateix curs. Unes setmanes abans havíem estat practicant les activitats que faríem a la jornada d’atletisme:

• llançament de pes
  • salt de llargada
  • salt d’alçada
  • 400 m llisos
  • 50 m tanques
  • relleus

Un cop a la pista ens vam dividir en grups de quatre que portàvem preparats de l’escola. Les activitats s’organitzaven per estacions i tenien una durada de 15 o 20 minuts.

Ha estat una experiència molt divertida on hem pogut passar temps amb nens d’altres escoles i aprendre diverses tècniques d’atletisme.

Volem donar les gràcies als monitors i monitores que ens ha fet de jutges i ens ajudat a passar un dia molt emotiu.

Digital Camera

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *