JA TENIM NOUS PADRINS/ES!

Hola famílies!

Els alumnes de 2n i 4rt estem molt contents perquè tothom té parella lectora. Com ho hem fet? Doncs ha sigut gràcies a un sorteig on els nens i les nenes de 2n agafaven papers d’una caixa on hi havia els noms dels companys/es de 4rt. Ha sigut molt emocionant i el resultat no podia ser millor.

Teniem tantes ganes de començar a fer activitats que hem anat a l’hort de l’escola a plantar bledes i pèsols! Per acabar, hem tornat a l’aula per llegir tots junts i ens ha encantat!! Us deixem algunes fotos de rècord.

Us mantindrem informats. Fins aviat!