Hort P3 i 4t

Els dinosaures de 4t van tenir l’honor de presentar l’hort de la nostra escola a les tortugues de P3! Havíem de fer una feina molt important i els petits de l’escola no hi podien faltar.

Primer, vam triar una parella i vam anar tots junts fins a l’hort.

Allà ens estava esperant el pagès amb les tomaqueres preparades per ser plantades.

Primer s’havia de fer un forat a terra i després vam ficar-hi la tomaquera i vam pressionar la sorra del voltant amb les mans perquè la planta no quedés torta.

Finalment, com bons agricultors, vam acabar la nostra feina regant les planes que acabàvem de plantar.

Ara només queda esperar que la natura faci la seva feina i d’aquí a un temps podrem menjar tomàquets!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *