ESCOLA OBERTA ALS PARES

Divendres vam tenir la sort de comptar amb una ambulància a l’escola com a medi d’estudi.
Els nens i nenes de cicle inicial estan estudiant els oficis i el pare de l’Aina de P5 va proposar acostar aquesta part de l’àmbit sanitari a l’escola.
El Daniel i el Joaquim ens van explicar en què consisteix la seva feina i vam poder observar l’interior del cotxe i tots els instruments i objectes que la composen.
Els nens i nenes de P5 també vam gaudir de l’activitat. Ens va agradar que posessin les llums i el so en acció!!
Ens agrada que els pares participin i facin més ric el nostre aprenentatge.
Moltes gràcies!!!!