ENS CONVIDEN A L’HORT !!!

Des de fa uns mesos, els dijous quan anem i tornem de piscina, els Dinosaures ens preguntem que fan els nostres companys/es i de quart a un tros de terra que hi ha a l’entrada de l’escola….

…resulta que és l’hort de l’escola i que ara ja està molt treballat i han sortit; uns enciams, cebes, pastanagues, tomàquets de cirera,….

Ens conviden a visitar-lo i ens expliquen el que hi han plantat, quina feina han hagut de fer abans, durant i després de la plantada, les eines que fan servir, el temps que necessita cada hortalissa per créixer,…, i moltes coses que ens deixen fascinats !!!!

Quan estem a punt de marxar cap a la classe, ens  emportem una sorpresa !!! els nens i nenes de quart ens collen un enciam i ens acompanyen a la cuina perquè la Mariló ens el prepara-hi per dinar, això si que ha estat una visita rodona, moltes gràcies !!!