Els plàstics a l’Estel!

Moltes vegades no som conscients de la quantitat de plàstic que ens envolta. Sabeu que amb tot el plàstic que hi ha al món podríem embolicar la Terra sis vegades?

Els/Les alumnes de Tercer i Quart vam decidir investigar el plàstic que hi ha als diferents espais de l’escola. En petits grups vam fotografiar tot el que vèiem de plàstic. Després, vam classificar aquestes fotografies segons fos plàstic d’un sol ús o de llarga durada.

Finalment, vam elaborar una presentació digital.

Avui, ens hem ajuntat Tercer i Quart per fer les exposicions orals i compartir tota la informació.

Hem après molt els uns dels altres. Cada vegada tenim més clar que hem de reduir el consum de plàstic!