Dia de la No Violència i la Pau

El dia 30 de gener, commemorem el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Aquesta efemèride se celebra des de l’any 1964, per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

A l’Estel pensem que treballar valors com aquests amb el nostre alumnat, ajudarà, i molt, a tenir un món molt millor en el futur. Tot i que són valors que es treballen al llarg de tot el curs, per celebrar aquesta data a l’ampara de les Nacions Unides, els diferents grups han fet activitats molt diverses al llarg del dia, on la conversa i la reflexió han estat molt protagonistes.

S’ha creat el mural: “Un desig per la Pau“, on cada nen i nena demanava un desig de Pau alhora que deixava la seva empremta. Ha quedat preciós!!! Son uns grans artistes!!🎨

Un altre grup ha treballat el conte de “Wangari y los árboles de la paz“, una història basada en fets reals sobre la llibertat d’expressió. La protagonista d’aquesta història els ha inspirat per escriure molts desitjos i missatges per un món millor que han deixat recollits en l’arbre de la Pau! 🕊

També hi ha hagut lloc per explicar històries als més petits, com “Nadarín“, un àlbum il·lustrat a partir del qual han fet conversa sobre la no violència i la Pau.☮

Els més grans han elaborat uns pòsters amb missatges sobre aquests valors tan importants. Les reflexions que sorgeixen arrel de les converses generades són molt, molt interessants!