Bon viatge, estimada Tere!

Avui escrivim una notícia d’aquelles que mai voldríem escriure.

Aquest cap de setmana la nostra estimada Tere Roca ha iniciat el seu últim viatge deixant un buit molt gran a totes les persones que vam tenir el plaer de conèixer-la.

La Tere va dedicar tota la seva vida professional a l’Estel, formant-hi part durant més de 40 anys i esdevenint una persona clau en el desenvolupament del projecte educatiu al llarg de la història de l’escola, on el seu

llegat encara és molt present. Gràcies per tot!

Sou molts els exalumnes que vau viure la seva passió per ensenyar. Sou moltes les famílies que, amb el pas dels anys, vau seguir tenint contacte amb ella. També som molts els companys i companyes que vam tenir el plaer de treballar amb ella i som molts els que la trobarem a faltar, com a persona, com a amiga.

Fa set anys que es va jubilar, però no hi hagut un trimestre que no ens hagi vingut a visitar, li encantava tornar a la que havia estat com la seva segona casa. Sempre entrava per la porta amb aquell somriure i aquella energia que t’encomanava positivisme per a tot el dia. Com et trobarem a faltar, Tere!

Has marxat molt aviat, Tere, massa, però el teu record quedarà viu per sempre a la teva escola, a la teva Estel!

Vola alt, Tere, vola i ves a buscar els teus estimats ocells, nosaltres aquí, et trobarem molt a faltar.

Bon viatge, estimada Tere!