Coneixem l’hort de la nostra escola!

No hi ha millor manera de poder conèixer i aprendre coses sobre l’hort de la nostra escola que anant a visitar-lo i escoltant les explicacions dels nens i nenes de 4t, els i les encarregades de cuidar-lo!

La Vera, el Jan i la Laia ens han explicat als nens i nenes de 5è com van començar el projecte de l’hort, on van comprar les llavors per plantar les verdures i plantes aromàtiques, quines accions duen a terme per cuidar-lo, com van fer l’espantaocells…  A tot això ens han sorgit moltes preguntes per fer-los, ja que cada dia passem per davant de l’hort i teníem moltes curiositats.

D’entre totes les preguntes hem volgut saber què fan amb les peles de les fruites que cada dia llencem al cubell orgànic. Així com també quin criteri segueixen per regar les verdures, i si les plantes aromàtiques que són més grans ja estaven plantades abans de començar a cuidar l’hort.

La veritat és que ha estat molt interessant, ens ha agradat molt poder conèixer de prop l’hort que veiem cada dia a l’escola! Gràcies nens i nenes de 4t per explicar-nos i cuidar tan bé l’hort de la nostra escola!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *