Concert de Nadal

El Concert de Nadal d’aquest curs ha estat d’aquells que es recordaran durant molt de temps. Sense cap mena de dubte, ha estat un concert molt especial per diferents motius.

D’una banda, després de dos cursos on el maleït covid ens havia fet la guitza i ens havia deixat sense gaudir d’una tradició tan nostra, finalment l’hem pogut recuperar i compartir plegats aquest moment tan esperat per infants i famílies.

També ha estat molt especial perquè ha estat la primera vegada que el concert s’ha fet fora de l’escola i, malgrat les dificultats logístiques que implica, ha valgut, i molt la pena, traslladar-nos al teatre La Peni on el nostre alumnat ha brillat més que mai!!

Hem passat nervis, ens hem emocionat, fins i tot, en algun moment, ens ha caigut alguna llagrimeta, però sobretot hem GAUDIT i l’hem GAUDIT!