L’alumnat de Cicle Inicial hem anat de colònies a Can Rigol (Begues). Allà hem passat dues nit i tres meravellosos dies plens de nous aprenentatges, experiències, moments compartits…tota una aventura!
Un cop allà ens van rebre i l’alumnat va poder conèixer els seus monitors i monitores de referència. Durant l’estada van realitzar activitats de cuina, d’exploració, jocs medievals i activitats de granja.










