Celebrem la CASTANYADA a l’escola!

Durant el matí, ha vingut a visitar-nos la Castanyera a les classes de I3, I4 i I5, i també a les classes de 1r i 2n. Ens ha explicat on viu i hem estat parlant una estona amb ella de la seva vida i la seva professió. Ens ha agradat molt tornar a veure-la!

A Cicle Mitjà i Superior han fet una varietat de receptes de la tardor i n’hem après de noves per poder-ne cuinar durant aquesta època de l’any.

A la tarda, hem convidat la Castanyera a la nostra Mostra de danses tradicionals.

La classe de les tortugues, les abelles i els taurons, hem ballat “La Rumba de les castanyes” i ho hem gaudit molt!

La classe dels amics i amigues i submarinistes han ballat “El Patatuf” amb la seva parella i ho han fet molt bé:

La classe del Japó i de les bruixes i bruixots han ballat “El Virolet Sant Pere” amb els bastons. Ho han fet increïblement bé!!

I finalment, els i les més grans de l’escola, han ballat la cançó “El gegant tocat de l’ala” fent els passos del Cercle Circassià! Ho han treballat molt i el resultat ha sigut un èxit!

Enhorabona a tots i totes!