8M, dia de la dona

El dia 8 de març realitzem activitats de sensibilització per conscienciar del perquè se celebra el DIA DE LA DONA.

Tot l’alumnat vam escriure cartes i paraules boniques a les dones de la nostra vida. El resultat va ser un mural ple de dones valentes, lluitadores i meravelloses: les nostres mares, àvies, germanes, amigues i mestres.

La nostra biblioteca va dedicar un racó temàtic de lectures feministes que tota l’escola tindrà accés durant el mes de març, i on totes podrem aprendre sobre igualtat i sobre dones que han fet història.

Altres classes de l’escola han realitzat activitats relacionades amb el 8M com un pasaparaula especial del dia de la dona.