La mascota viatgera

Aquest any ha arribat algú molt especial a la classe…

Es tracta de la mascota viatgera, una abella que ens acompanyarà durant tot el curs. Però… no a la classe! Cada cap de setmana marxarà a casa amb una de les abelles de la classe, per així poder viure i gaudir de molt moments junts.

Teniem moltíssimes ganes de conèixer aquesta abella però… li havíem de posar un nom. I ho hem fet!

Voleu saber com es diu?

Primer, però, us hem d’explicar com vam escollir el seu nom. Després de parlar durant una bona estona sobre aquesta abella, què faríem amb ella a casa… vam decidir que l’abella no es podia dir només abella sinó que, com nosaltres, havia de tenir un nom.
Van sortir diverses propostes i vam riure molt, però finalment els candidats a “nom oficial de la nostra mascota viatgera” van ser:

• MARIA PEPITA
  • PEPITA
  • FLOR

No ens aguantavem les ganes de saber quin seria finalment el seu nom! Així que, com no ens possàvem d’acord, vam a fer una votació.

El resultat ens va sorprendre ja que DOS DELS NOMS VAN QUEDAR EN EMPAT DE NÚMERO DE VOTS!

Què podem fer ara?

Una de les abelles de la classe va dir que podriem tornar a votar però només amb els noms que havien quedat empatats.

Així que, vam fer la final de la votació per escollir el nom i…

Preparats per saber quin és oficialment el nom de la nostra mascota viatgera?