HALLOWEEN a l’escola!

Avui a l’escola hem celebrat el Halloween, amb sorpreses a cada curs! El dia més terrorífic de l’any ha arribat al Torreguitart amb tallers i activitats al matí. A la tarda, tots els cursos hem gravat un lipdub i hem gaudit de ball a la pista. Les activitats de Halloween estan emmarcades pel projecte GEP (generació Plurilingüe) al qual està immersa l’escola. Aquest projecte fomenta la participació de l’alumnat i del claustre en activitats en anglès que promocionen, sobretot, la llengua oral.

Tant a Educació Infantil com a primer de primària, els i les alumnes hem dissenyat i pintat un monstre gegant, coneixent-ne les parts del cos i deixant-se endur per la creativitat.

A les classes de segon i tercer hem gaudit d’un escape room que ens ha deixat ben glaçats!

I de quart a sisè hem pogut trencar-nos les banyes resolent els enigmes més complicats en un escape room ben real. Amb sorpresa llafiscosa al final!

Els mestres esperem que hagueu gaudit d’un dia ben especial, amb l’anglès de protagonista!