Cuida’t les dents!

Avui, la classe de les marietes, hem anat a visitar l’exposició: “Cuida’t les dents” situada al centre cívic de la Concòrdia.

Com estem treballant el projecte de les dents a la classe, hem tingut molt interès per escoltar tot el que ens explicaven, i també hem fet mooooltes preguntes.

Hem après moltes coses sobre les dents: quantes dents tenim segons la nostra edat, com es diuen les dents, quina és la seva funció i també quins aliments són bons o no per les dents. Mireu!

El que més ens ha agradat és descobrir com cuidar les nostres dents. Fins i tot hem raspallat una boca gegant!

Al final de la visita ens han regalat un raspall de dents que ens ha agradat molt.

De tornada a l’escola hem anat a veure la mare de la Joaquina, que treballa just al costat de l’escola. Ens ha regalat unes flors ben boniques per la nostra classe. Moltes gràcies!!!