Padrins lectors

Famílies,

Aquest any el grup de la mitologia de 6è són els padrins lectors del grup de 2n, la classe dels diamants.

Aquesta iniciativa fomenta la interacció entre els alumnes de diferents nivells, oferint als més petits l’oportunitat de millorar la seva competència lectora. Durant aquest temps, els alumnes es reuneixen en parelles o petits grups per participar en activitats de lectura i expressió oral. Els grans, fan de model lector per als petits.

Tots junts comparteixen històries i practiquen com millorar la lectura i la comunicació oral. És un moment d’aprenentatge en què els grans guien i inspiren els més petits en el viatge de la lectura!

Us deixem algunes imatges d’aquests moments:

Gràcies famílies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *