Comencem un nou curs!

Benvinguts/es al nou curs escolars!! Com cada any, després de les vacances d’estiu tornem a l’escola amb moltes ganes d’aprendre coses noves i  amb ganes de tornar a veure els companys/es i mestres. Aquest curs farem 2n de primària!!! I com que som molt treballadors/es ja ens hem posat en marxa i aquest curs serem la classe dels…..diamants!!!! Per decidir-ho vam fer votacions i van pensar diferents propostes de noms de classe que els hi agradaria. Després, un per un, van anar sortint a la pissarra per senyalar quin era el ser vot escollit!