Som la classe del Japó!

Tornem a l’escola!

Aquestes primeres setmanes de curs ja hem començat a treballar en el projecte sobre el nom de la classe. Nosaltres vam escollir el Japó perquè tenim molta curiositat i motivació per tot el que envolta la cultura japonesa. Som molt aficionats i aficionades als mangas i l’anime!

Hem treballat el país de Japó i ja hem après quina és la capital, la moneda, el govern i amb quins païssos delimita. També hem conegut el nom de les ciutats més importants. Sabeu que Japó té 3.400 illes?

La biblioteca de la classe s’ha omplert de mangas, guies turístiques i contes sobre el Japó.

A valors, hem parlat sobre els Darumas. Són uns amulets japonesos que ajuden a cumplir el teu propòsit. Quan tens un propòsit, li pintes un ull i el deixes a un lloc visible; i quan aquest propòsit s’ha cumplit, se li pinta l’altre. Veure el Daruma amb un sol ull pintat t’ajuda a motivar-te en aconseguir allò que vols. Nosaltres vam pensar en els nostres propòsits i vam fer-ne un de paper.

Seguirem treballant molt i aviat us explicarem més coses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *