Plantem llavors!

Avui us escriuen l’ Ilyas i la Hidaya, alumnes de la classe de la Natura, per explicar-vos que hem fet a l’escola.

“Les plantes també estan vives, per això hem decidit estudiar en el projecte sobre elles. Hem fet petits grupets i a cada grup li ha tocat dos llavors. Ara ens toca cuidar-les fins que creixin! (ILYAS)

“La classe de la Natura hem plantat plantes per grups de diferents tipus i colors. Ens ho hem passat molt bé i a més ha sigut molt fàcil plantar-les. Simplement a la sorra hem fet un forat, después hem deixat la llavor a dins i l’hem regat. Tenim molta curiositat de veure com créixen!” (HIDAYA)

També hem plantat algunes llegums, com la mongeta i la llentia. Volem fer un experiment, podràn créixer sense la llum del sol? Sense agua? I sense oxígen? Hem fet algunes hipótesis i aviat us ho explicarem.