Miralls en moviment!

Avui amb l’alumnat de 5è de l’escola, a la sessió de Música, hem fet una activitat de moviment molt divertida però que ens requeria atenció, concentració, equilibri i orientació, amb la nostra parella que teníem al nostre davant.

Tot escoltant una audició de Ryuichi Sakamoto, per parelles, ens movíem fent de mirall, en funció dels moviments que anava fent la nostra parella. Cada persona ha pogut experimentar els dos papers de l’activitat (mirall i guia).

S’ha creat un ambient a l’aula molt interessant i veure les parelles en moviment ha estat una experiència molt bonica d’observar també.