Let’s learn and have fun!

Ja fa unes setmanes que vam començar l’escola. Durant aquests primers dies, vam estar parlant sobre les vacances i de què ens agradaria aprendre durant aquest curs, ara, ja ha arribat el moment de posar-nos a treballar de valent.

Des de l’àrea d’anglès aquest curs, estem treballant per racons. Aquesta metodologia consisteix en fer diferents grups més reduïts de 4 o 5 alumnes. En cada un d’aquests racons es treballa continguts que realitzem en el grup classe. El que s’intenta és que cada activitat treballi alguna de les habilitats lingüística (comprensió oral, comprensió escrita, expressió escrita i expressió oral). Abans de cada sessió es recorda el funcionament de cada racó. Els alumnes han après el funcionament de les rotacions i sempre va el mateix grup d’alumnes fins que acaba la roda. La mestra d’anglès acostuma a estar en un dels racons de forma permanent per treballar la lectura o l’escriptura.

Cal destacar, que els alumnes de Cicle Superior disposes de les estructures gramatical per poder realitzar les activitats de forma autònoma. També, es pot donar l’ocasió, que hi hagi una part del racó que s’hagi d’entregar a la mestra per una posterior correcció.

I sense més demora, aquí us deixem un petit tast dels primers racons que hem estat fent durant aquestes darreres setmanes…