Hem anat d’excursió a Montserrat!

Avui hem anat d’excursió a Montserrat i ens ho hem passat genial!

De bon matí estavem molt emocionats! Hem pujat a l’autocar amb molta alegria i hem fet uns 40 minuts de trajecte.

Hem arribat al pàrquing del tren cremallera i allà ens esperaven la Nica i el Quim, els nostres monitors. Ràpidament hem pujat al cremallera. Ens ha agradat molt veure les vistes des d’amunt!

Quan hem arribat, hem anat al Mirador dels Apòstols per esmorzar i agafar energia. Ens quedava un gran dia per devant.

Mireu quina boira!

La Nika ens ha explicat moltíssimes coses sobre la muntanya de Montserrat: la seva història, les roques que la formen, els animals que hi viuen… També hem après molt sobre els transports que hi ha a Montserrat: el cremallera, l’aeri i el funicular. Sabeu que el funicular va a una velocitat de 5km/h? És tan lent com una tortuga!

Hem fet moltes  preguntes a la Nika!

També hem anat a escoltar als Escolans i a veure la Moreneta. Les seves veus sonaven molt bé! Sabeu que en aquest edifici viuen els monjos?

Per dinar hem fet una petita excursió fins arribar a un lloc tranquil on hem pogut jugar una estona.

Estem molt cansats i cansades! Però ha estat un gran dia! Una forta abraçada!