Sortida Museu Banksy

Hola famílies,

El dimarts 7 de novembre vam fer una excursió tot 6è al museu Banksy de Barcelona. Quan vam arribar vam fer les parelles per una activitat, ens va rebre l’Andrea. Al principi es va presentar i després ens va explicar una mica de la vida de Banksy.

Banksy és el pseudònim d’un artista britànic, que possiblement hagi nascut a l’entorn de Bristol a mitjans de la dècada del 1970 i que fa servir la tècnica stencil per fer les seves obres d’art, com per exemple la nena amb el globus fins el Flower Thrower.

La tècnica stencil es tracta de fer plantilles amb diferents formes amb les que no trigues res en fer el grafit. També vam conèixer a la Cristina que ens va dir que fariem grafit amb la técnica stencil que feia servir Banksy.  Ens van donar per escollir tres plantilles: primer hi havia el Flower Thrower, després la nena amb el globus i un mico. Doncs cadascun agafava un i li donaven tres colors per fer servir esprais per pintar, l’altre tractava d’agafar un paper i escriure la descripció de cada pintura o obra que hi havia al museu.

Després d’acabar de fer tot vam anar cap un parc al qual dinaríem i marxaríem cap l’autocar per anar-nos a l’escola.

MOLTES GRACIES PER LLEGIR LA NOSTRA WEB!!!!!

*Aquesta notícia ha estat escrita per Lucio Duarte de 6è.