Castanyada i molts panellets.

Hola famílies!

El passat dimarts 31 d’octubre vam celebrar a l’escola la Castanyada. Com ja sabeu, els nens i nenes de cada classe van fer panellets durant el matí i a la tarda van realitzar balls i van menjar castanyes i els panellets acompanyats dels padrins o fillols.

El grup de la Mitologia no només va fer la recepta dels panellets, sinó que a més a més han començat a treballar amb la pàgina web CANVA i el seu correu electrònic per preparar cartells sobre altres receptes de panellets. Per fer-ho, primer han fet una recerca d’informació sobre la recepta que més els agradava, amb la consigna de posar en el cartell la pàgina web on han buscat la informació. D’aquesta manera treballem els drets d’imatge i la responsabilitat al fer servir internet.

A continuació us deixem amb algunes imatges d’aquell dia i amb una mostra dels cartells que l’alumnat ha preparat.

Esperem que us agradi!!