Jornades multiesportives

Famílies,

Hem estat a les jornades multiesportives on hem coincidit amb altres escoles de Sabadell. Vam agafar l’autobus de línia per arribar a les pistes d’atletisme de Sant Oleguer on es van compartar molt cívicament i respectant a la gent que ja estava al bus.

A les pistes hem pogut conèixer altres nens i nenes, o fins i tot retrobar-nos amb alguns amics que tenen fora de l’escola. Allà van fer diferents esports: corfball, kin ball, futbol 4×4, atletisme, bitlles catalanes.

Feia molta calor perquè feia molt sol però ens vam remullar amb aspersors d’aigua que tenien els monitors. Vam descobrir nous esports que no havíem jugat mai com el kin ball, que va ser l’esport que més els va agradar perquè era una pilota gegant que no podia tocar el terra. D’altres esports ja els coneixien, com el corfball perquè el van fer a les classes d’educació física.

Va ser molt divertit compartir temps i experiències amb tots els companys i companyes.