Anem de Colònies a Cala Montjoi!

La setmana passada vam passar uns dies increïbles, plens d’emocions i molt feliços. Per primera vegada marxem de colònies a la Cala Montjoi.

Dimecres ens va venir a buscar l’autocar a l’escola. Va ser un trajecte molt llarg però dels nervis que portavem se’ns va fer molt curt.

Vam arribar el port de Roses i allà vam descarregar les motxilles a una furgoneta i vam pujar al vaixell. Quina passada !!, no havíem pujat mai i la veritat és que ens ho vam passar molt bé.

Quan vam arribar ens esperava una monitora i ens va ensenyar tot el recinte de Cala Montjoi i ens vam repartir els Bungalows. Ens tenien preparades activitats com malabars, mini golf i gincama d’orientació i després per rematar el dia vam tenir a la nit DISCOTECA i Karaoke. Quin dia més xulo!

El dijous, vam fer medi natural, piragüa, estampació i nusos. Després vam anar a dinar i a la tarda, vam fer una excursió super xula i piragüa. Un dia molt divertit alhora que força cansat. A la nit vam fer un joc de nit super interessant.

L’últim dia vam fer tennis taula, escalada al rocòdrom, jocs de platja i per acabar tir amb arc. Se’ns va fer el cia molt curt, però ens ho vam passar molt bé. Després de les activitat vam anar a dinar i els monitors ens van fer una gran despedida.

Vam gaudir molt d’aquesta experiència.