Acabem el projecte CleanAir

Després de mesos treballant en el projecte de Clean Air, és hora del tancament de tot el que els alumnes han investigat sobre la qualitat de l’aire de Sabadell, més concretament, dels diferents punts propers a la nostra escola. Dins d’aquest procés d’investigació i aprenentatge, han fet diferents activitats: fer un estudi dels llocs que volíem investigar, col·locar els tubs de mostra, fer hipòtesis de com seria l’aire en aquella zona, realitzar una presentació oral a la resta de companys i han pensat propostes de millora que han compartit a la resta d’escoles que estan dins aquest projecte.

Ha sigut un projecte interessant en el qual han descobert molts conceptes nous i enriquidors. Han reflexionat sobre l’impacte de les persones en el medi ambient i sobre què podem fer perquè la nostra ciutat sigui un lloc millor.