Mona de pasqua
22/04/25Els nens i nenes de la classe de 6è vam realitzar la mona de pasqua, abans de marxar de vacances de Setmana Santa.
Vam obrir dues masses de pa de pessic, els hi vam posar nutella per dins i després el vam decorar amb lacasitos de… Llegeix més»

