Visitem la torre de l’aigua!
04/06/25Els alumnes i les alumnes de 3r i 4t de primària vam anar d’excursió a la torre de l’aigua. Ens van explicar com es va construir i com ho van fer. També ens van explicar coses de Sabadell. Després vam pujar a dalt!! Quines vistes… Llegeix més»

