Som la classe de les Bruixes i els Bruixots!
19/09/22Famílies,
Aquest any a la classe de tercer hem decidit que volem ser la classe de les bruixes i els bruixots. Hem fet una votació, explicat quins temes ens agradaria aprendre, però al final ha guanyat aquest. Després de fer una pluja d’idees sobre què sabem… Llegeix més»

