SEP d’ampliació: altes capacitats i talentosos

Tot i que des de les classes sempre s’ha fet una ampliació de continguts als infants d’altes capacitats intel·lectuals, des del curs 18-19 el nostre centre agrupa a l’alumnat amb aquestes característiques cognitives diferents en una hora setmanal dedicada a projectes d’ampliació tot donant una resposta educativa a aquests infants.

El potencial intel·lectual i la capacitat per l’aprenentatge d’aquests infants és molt superior, per això són persones que requereixen una sèrie de mesures educatives diferenciades per tal que el seu desenvolupament cognitiu i emocional sigui satisfactori.

Aprofitant que són persones enginyoses, creatives i que mostren una intel·ligència excepcional per adquirir, processar i utilitzar el coneixement de forma ràpida i amb un nivell d’aprofundiment molt elevat, es treballa amb aquests infants una sèrie de projectes d’ampliació dintre del món de la robòtica mitjançant metodologies que fomentin la creativitat, la motivació, el treball grupal i per projectes.

Podeu seguir el nostre canal de la pàgina web per saber què estem fent!

May be an image of 4 persones i Interior Imagen
Imagen Imagen Imagen