Vaga divendres 18 d’octubre

Benvolgudes famílies,

Aquest DIVENDRES 18 D’OCTUBRE hi ha convocada una vaga general en l’àmbit de Catalunya convocada per les organitzacions sindicals Intersindical CSC (I-CSC) i Instersindical Alternativa de Catalunya (IAC-USTEC). Us volem comunicar que, fent ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores, a la nostra escola es preveu un seguiment important de la vaga (aproximadament un 40% del professorat).

També s’ha de tenir en compte que les incidències que es donin en aquesta jornada (tall de carreteres, etc.) pot comportar que personal del centre no pugui arribar al centre amb normalitat.

Cal, doncs, que estigueu informades que es compliran els serveis mínims establerts pel Departament d’Educació i NO hi haurà SEP de migdia.

Hi haurà servei de menjador. Si teniu pensat no fer ús del menjador aquell dia, s’haurà d’avisar. En cas de no avisar, se us cobrarà el menú diari. NO es realitzaran les activitats extraescolars.

Us adjuntem un document amb els motius pels quals els sindicats abans mencionats han convocat la vaga d’aquest divendres.

Atentament,

Claustre de l’Escola Els Picots.