VAGA DIJOUS 9 DE MARÇ

Benvolgudes famílies,

Aquest dijous 9 de març hi ha convocada una vaga a nivell estatal per part de tota la comunitat educativa. Us informem que, segons la previsió, un 62% del professorat de la nostra escola exercirà el seu dret de vaga.

Cal, doncs, que estigueu informades que el proper dijous 9 no hi haurà activitat lectiva amb normalitat ni sessió de SEP postlectiu i es compliran els serveis mínims establerts pel Departament d’Ensenyament.

Així mateix, us volem fer saber que la FAPAC (federació d’AMPAs de Catalunya) hi dóna suport.

El motius per donar suport a la vaga:

1. Derogar la LOMCE.
  2. Acabar amb les permanents retallades que aplica el govern del PP als serveis públics, i a l’ensenyament.
  3. Aturar el desplegament de la LEC (decret de plantilles, i processos d’avaluació).
  4. Aconseguir el compromís de baixada de ràtios.
  5. Evitar cap tancament de P3 a la pública.
  6. Assolir la gratuïtat de l’ensenyament públic.
  7.  Eliminar les taxes universitàries que exclouen els i les joves amb menys recursos.

Per tant, us convidem a participar en la convocatòria de manifestació: a Barcelona a les 12h a la Plaça Universitat.

Claustre de l’Escola de Lliçà d’Amunt