VAGA 29 DE NOVEMBRE

Benvolgudes famílies,

El dijous 29 de novembre hi ha convocada una vaga per part de la comunitat educativa. Us informem que, segons la previsió, 1/3 del professorat de la nostra escola exercirà el seu dret de vaga.

Cal, doncs, que estigueu informades que el dijous 29 no hi haurà activitat lectiva amb normalitat ni sessió de SEP postlectiu i es compliran els serveis mínims establerts pel Departament d’Ensenyament.

Hi haurà servei de menjador. Si teniu pensat no fer ús del menjador aquell dia, s’ha d’avisar. En cas de no avisar se us cobrarà el menú diari.

Aquest mateix dia no hi haurà extraescolars de robòtica ni de CI ni CS i no se us cobrarà l’import d’aquell dia.

Claustre de l’Escola de Lliçà d’Amunt.