TROBADES AMB ELS I LES ECODELEGATS/ES

Aquest trimestre hem tingut 3 trobades amb els i les ecodelegats/des.

En la primera trobada vàrem explicar els projectes que duem a terme a l’escola per ser més sostenibles.

En la segona trobada, vàrem explicar les diferents papereres que trobem al pati de l’escola i les vàrem reaconidicionar.

Imagen Imagen

En la tercera trobada, vàrem explicar que ja som Escola Verda i vàrem entregarels  diplomes sostenibles a la classe que més fruita ha menjat per esmorzar (2nB), les que menys paper d’alumini han fet servir (P4B, 3rA, 3rB i 4tB) i la classe amb més reciclatge de piles esgotades (4tA)!

Imagen Imagen