TROBADA D’ECODELEGATS/DES

El 3 de febrer vàrem realitzar la trobada mensual amb els ecodelegats i ecodelegades de les classes de primària.

En aquesta trobada vàrem explicar el projecte 50/50 on està inscrita l’escola. Expliquem en què consisteix i, entre tots i totes cerquem possibles solucions per estalviar energia (electricitat i combustible) i aigua. Aquest estalvi energètic comporta també estalvi econòmic i va que l’Ajuntament doni el 50% d’aquests beneficis a l’escola per millorar i realitzar projectes sostenibles.

Finalitzem la trobada visitant la caldera de gasoil que tenim a l’escola i informem a l’alumnat que properament l’Ajuntament de Lliçà l’eliminarà per posar-nos biomassa, per fer servir matèria orgànica com a font d’energia!