Torneig d’escacs virtual

Volem felicitar als infants que participen i representen a l’escola a la 2a lliga d’escacs per equips d’escoles organitzada per la Territorial de Barcelona de la Federació Catalana d’Escacs!

Fins ara hem jugat una primera fase que constava de 4 rondes on la nostra escola ha aconseguit una meritòria 15a posició de 42 escoles de tot el territori català. En aquesta primera fase s’han vist partides molt interessants i els infants han fet un molt bon aprenentatge!

A partir de demà jugarem la segona fase, que consta de 3 jornades on la nostra escola està situada a la 2a divisió, amb escoles que han quedat a la primera fase de la 11 a la 20a posició.

Per entrar a la lliga, cal clicar aquí.

Trobareu el calendari de participació de la lliga aquí.

L’horari de les partides serà sempre de 16:30 a 17:40 h.