SETMANA PER L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Amb motiu de la Cimera pel Clima que va tenir lloc el dilluns 23 de setembre a la seu de l’ONU de Nova York, diferents organitzacions juvenils, ambientals i col·lectius de la societat civil han convocat una setmana de mobilitzacions arreu del món per tal de combatre l’Emergència Climàtica en la qual ens trobem.

En aquest sentit, el nostre alumnat està treballant aquests temes a les classes, tot fent xerrades, visualitzacions d’imatges i de vídeos…

Aquest divendres 27 de setembre tothom ha vingut a l’escola amb una samarreta de color verd i a les 10.15h ens hem reunit tots plegats a la pista de l’edifici 1. Cada grup-classe ha preparat un lema reivindicatiu en una pancarta. El/la delegat/da de cada classe ha sortit a llegir el seu lema. Aquí vodeu veure el vídeo i imatges de la trobada:

Perquè aturar el Canvi Climàtic és cosa de tots i totes i una bona educació en la sostenibilitat i l’ecologisme és imprescindible per aconseguir-ho!

Equip de mestres de l’Escola Els Picots