Resultats eleccions consell escolar

El passat dijous 23 de novembre van tenir lloc les eleccions del consell escolar, màxim òrgan de representació de l’escola, on es van renovar un total de 6 membres: 2 representants de famílies, 3 del sector mestres i 1 de PAS.

Després d’una ajustada votació, les dues candidatures del sector famílies més votades varen ser la Laura (44 vots) i la Natàlia (38 vots), quedant com a suplent el Vicente amb 36 vots.

Per part del sector mestres han sortit escollits la Montse, la Bruna i la Laura.

Del sector PAS ha estat escollit el Cristian.

Volem agrair la participació de totes les persones que s’han presentat, que han votat i a la Sandra, la Denisse i la Vanessa que han estat a la mesa de votacions.