Projecte eTwinning 5è

Aquest curs 2019-2020 els alumnes de 5è han realitzat un projecte eTwinning des de l’àrea d’anglès.

Etwinning és una plataforma digital que serveix perquè les escoles d’àrreu d’Europa puguin treballar de manera col·laborativa mitjançant les tecnologies de la comunicació i la informació a través d’un canal segur i fiable.

Els alumnes de 5è han desenvolupat un projecte anual amb una escola de Turquia on la llengua que han usat per comunicar-se i col·laborar ha sigut l’anglès. Durant aquest projecte, els alumnes s’han conegut entre ells i elles, han presentat la seva escola, poble o ciutat, el seu país i trets d’instintius de la seva cultura entre d’altres activitats. Ha sigut una gran experiència que els ha ajudat a conèixer una altra cultura tot aprenent anglès i millorant la competència digital.

Aquí us deixem una presentació de tots els treballs i activitats que han realitzat durant aquesta aventura.